هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه سن داره

هدیه ی مامان و بابا

10 همین مروارید نازگلم

1393/3/5 15:37
نویسنده : مامان هدیه
525 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر سلام . بالاخره بعد از کلی بی تابی های فراوان و ناله های تو خواب دندون دهمت خودشو نشون داد .                                             جشنجشنجشنجشنجشنجشن.

مبارکت باشه عزیزم .محبتمحبت ایشاله دندونای دیگت هم زودتر دربیان دیگه از این دردا راحت شی زندگی مامان.

نفسم ماشاله بهت که داری روز به روز عاقلترو خانمتر میشی . انقدر بلا شدی یه کارایی میکنی که ما و اطرافیانتو حیرت زده میکنی .راستی چند کلمه ی دیگه به دامنه ی کلماتت اضافه شده .

یه شب توی خواب برا اولین بار می گفتی : بابا تاب بازی دردت به جونم بخوره الهی نفس مامان از بس که تاب بازیو دوست داری .

یه روز که می خواستم پارجه ای رو ببرم تا کاراشو کردم می خواستم دیگه ببرمش بیدار شدی مجبور شدم ببرمت خونه ی خاله الهام (همسایه ی طبقه 4) دستش درد نکنه کلی باهات بازی کرده بود تا من کارم تموم شد اون روز یاد گرفتی اسمه پسرش که فرزین اسمشه بگی . میگی ددین . تازه خاله الهام گفت یه چیزی بهت بگم باور میکنی هدیه یه استکان پر آب پرتقال خوردهتعجبتعجبتشویق کلی ذوق زده شدم چون همچی حرکتی ازت بعید بود در هر صورت نوش جونت . ایشاله همیشه غذاهای خوشمزه بخوری

مبین                    مویین

آب بازی               آب بازی

بهت میگم ببه ای میگه             میگی       ب ب    دنبه داری        نهههههههههههه

یه شب رفته بودیم سبزقبا شما هم یه مهر گذاشتی جلوت البته پشت به قبله چشمک مثل بابا دستاتو بالا پایین می بردی و سجده می رفتی همه بهت نگاه می کردن و ماشاله بهت میگفتن عسلکم .

بعد از غذا خوردن بهت میگم خداروشکر کن دستاتو میاری بالا . یه روز لیوان تو دستت بود بهت گفتم خداروشکر کن فکر کردم کل آبتو  خوردی حالا که دیدم مقداری از آب ته لیوانه گفتم الان لیوانو میندازی که خداروشکر کنی دیدم لیوانو گذاشتی رو زمین دستاتو بردی بالا دوباره لیوانو گرفتی . قربون دختر باهوشم بشم الههههههههههههههیتشویق

پسندها (1)

نظرات (2)

ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻫﺴﺘﻲ
2 تیر 93 13:27
ﺳﻼﻡ ﺧﺎﻟﻪ ﺟﻮﻥ ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺮﻡ ﻛﻪ ﻣﺎﺷﺎﻟﻠﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﻧﺎﺯ ﺷﺪﻱ ﻣﺮﻭاﺭﻳﺪ ﺧﻮﺷﮕﻠﺖ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺭاﺳﺘﻲ ﺧﺎﻟﻪ ﺟﻮﻥ ﻭﺑﻼﮒ ﻫﺴﺘﻲ ﻫﻢ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺁﭖ ﺷﺪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﻴﺸﻴﻢ ﺳﺮ ﺑﺰﻧﻴﺪ
مامان هدیه
پاسخ
سلام خاله جون تنبل .چشم میایم
marjan
10 تیر 93 14:59
وای چ نی نیه خوجگلی ماشالله انشاالله همیشه سالم و سلامت باشه و باعث افتخار پدرومادرش بشه...
مامان هدیه
پاسخ
مر30 عزیزم . لطف داری . ممنون از دعای قشنگت