هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

هدیه ی مامان و بابا

ششمین مروارید هدیه گلی

1392/10/20 22:48
نویسنده : مامان هدیه
285 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از اینکه یه روز تب کردی چند روز بعدش یعنی امروز که جمعه 20 دیه یکی از نیشات سر زد و من خیلی زیرکانه دیدمش قربونت بشم نازگلم . مبارکت باشه زندگیم . ایشاله که بعدیا رو راحت تر دربیاری . راستی سرماخوردی دوباره ولی متاسفانه سرماخوردگی تو چشاته یعنی چشات قرمزن گریهگریهماچ. امروز که از خواب بیدار شدی دو تا چشمات چسبیده بودن به هم و از یه روزنه ی باریک نگاه می کردی می خواستم ازت عکس بگیرم دلم نیومد ترسیدم اذیت بشی و طول بکشه . سریع با پنبه و آب گرم چشاتو تمیز کردم خوب شدی ولی قرمز شدن . ایشاله زودتر خوب بشی هم نفس مامان  بغل.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ღمامان على اكبرღ
21 دی 92 1:48
سلام آخی عزیزم بلات دوره هدیه جونم چرا سرماخوردی خاله جون؟؟؟ ان شاالله که هر چه زودتر خوب بشی
مامان هدیه
پاسخ
سلام ممنون خاله جونم دعا کن زودتر خوب بشم چون این هفته اگه خدا بخواد مامانم اینا می خوان تفلدمو بگیرن بداخلاق نباشم . ممنون که سرزدی عزیزم
ღمامان على اكبرღ
21 دی 92 1:48
ای منتظران گنج نهان می آید آرامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلایه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید *عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان مبارک*
مامان هدیه
پاسخ
ممنون عزیزم . بر شما هم مبارک باشه اولین روز امامت صاحب الزمان
خاله عاطی
21 دی 92 9:13
جیجل خاله الهی که من فدات بشم مهربونم که مدام مریض میشی همش تقصیر مامان و باباس که مراقبت نیستن گل خاله
مامان هدیه
پاسخ
خاله جون چرا صفحه می زاری پشت سرم من کی مدام مریض بودم اول محرم سرما خوردم الان اواسط ربیع الاول هستیم. تازه حالا چشام سرماخوردن . بنده خداها مامان بابام تو این مدت به خاطر من بیرون نمیرن طوری که من مثل آدم ندیده ها شدم هر کی بیاد دم درمون میگم دددددد .
مامان آینده
22 دی 92 13:55
ایشالله همیشه تنت سالم باشه گلم. مامان آینده
مامان هدیه
پاسخ
ممنون خاله جون مهلبون .
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
1 بهمن 92 2:36
مبارکــــــــــــــــــــــهههههههههههه ایشالا به سلامتی
مامان هدیه
پاسخ
ممنون خاله جونم