هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

هدیه ی مامان و بابا

گردش های هدیه گلی

1392/6/17 14:23
نویسنده : مامان هدیه
304 بازدید
اشتراک گذاری

توی این مدت چند باری با آقا جون اینا کنار آب ( پارک رعنا ) و یکبار هم کت یا( همون اتاقک های کنار آب که مردم قبلا زمان جنگ برای امنیت به اونجا پناه میبردن) رفتیم و من چند تا عکس از اونجا برات می زارم خیلی خوش گذشت و همین طور به تو دخمل خوبی بودی و تو آب میموندی البته می خواستی یکم عادت کنی یواش یواش تو آب بشینی ولی وقتی نشستی چهار دست و پا تو آب می رفتی خیلی خوشت اومده بود من هم وسایل بازی و جوجه حناییاتو با خودم برده بودم و تو استخری که ریحانه با خودش اورده بود بازی می کردی و دوست داشتی .

اینجا تو وان امیرضا نشستی و توسط عمو عباس وسط آب . قربون شهامتت بشم میخوای خودتو بندازی تو آب 

اینجا هم که تو و ثنا کنار هم و تو آب هستید قربونتون بشم الهی 

اینجا هم یه عکس یادگاری از سه تاییتون که به زور جاتون دادیم توی وان 

اینم سه تا دخمل خاله (هدیه و ثنا و ریحانه خانم )

اینم عکس جالبی که دوتاتون تو حسید جوجه ها ی من 

اینجا هم که دایی سعید تورو برده بود تو آب و تو کیف می کردی و با اینکه آب خیلی سرد بود ولی گریه نمیکردی نفس مامان

 اینجا هم دوتاتون تو استخر ریحانه دارید بازی می کنید و عمو امیر داره از بالا آب می ریزه و شما سعی در گرفتن آبو دارید قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)