هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

هدیه ی مامان و بابا

پیداشدن اولین و دومین مرواریدای هدیه گلی

1392/6/22 10:50
نویسنده : مامان هدیه
294 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت بشم مامان جون بالخره دندون دراوردی خیلی اذیت شدی این روزای آخر . البته تازه پدیدار شدن . از روز دوشنبه  یه چیزی تیزی رو احساس کردم ولی مطمین نبودم تا حالا دیگه نوکشون کامل زده بیرون . ولی هنوز همش نزده بیرون . ایشاله کامل درمیان ولی خیلی بی تابی و تو که شبا تخت می خوابیدی حالا چند بار بیدار می شی و دوباره می خوابی زندگیم ایشاله بیشتر از این اذیت نشی . من هم به یمن دراوردن دندون آش دندونی درست کردم و به چند نفر دادم هنوز به خودت ندادم شاید یکم دادمت بخوری نوش جونت باشه عزیزم . هر چند از دیشب درست غذا نمی خوری فکر می کنم به خاطر درد لثه هات باشه .

اینم چند تا عکس از آش دندونی دخملم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله عاطی
23 شهریور 92 22:21
الهی قربونت برم خاله جون من نشد بمونم اش جیجرم و بخورم ...


ایشاله بار بعد که اومدی مامانم برات درست می کنه . باشه خاله جون
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
26 شهریور 92 4:32
عزیزززززززززمممممممم مبارکه مرواریدهای خوشگلت [l


مامان هستی
31 شهریور 92 21:27
سلام خاله جون
طلا طلا مرواریدای خوشگلت مبارک عزیییییییییییزم

چه لباسای خوشگلی داری خاله جون مبارکت باشن خانم خانما


مر30 خاله جون . هستی رو از طلف من ببوسید. بووووووس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
3 مهر 92 2:02
واااااااااااااااااای دهنمو آب انداخت این آش خوشمزه و خوش رنگـــــــــــــــــــــ


قابلتو نداره عزیزم . اگه آدرستو بلد بودم بار بعد که درست کردم برات میارم خاله جون . فکر می کنم تو یه شهر زندگی می کنیم درسته ؟
عسل اموزشکده هنر
1 آبان 92 0:29
سلام توی نی نی گپ درخواست دوستی دادم قبول کنید
چت کنیم
نی نی تون ماشا.. نازه خدا نگه داره


چشم . پذیرفتم . ممنون نظر لطفتونه