هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

هدیه ی مامان و بابا

دهمین ماهگرد هدیه گلی و یه خبر خوب

1392/8/11 12:12
نویسنده : مامان هدیه
295 بازدید
اشتراک گذاری

این بار هم اومدم با یه خبر خوب از پیشرفتای دخمل گلم . هوووووووووووووووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررررررررررررا .دختر نازم بالاخره تو 10 ماهگی با پاهای کوچیکت شروع کردی به راه رفتن تشویقتشویق. نمی دونی چقدر قشنگ راه می ری سعی می کنم کلی ازت فیلم بگیرم حیف که نمیشه تو وبلاگت بزرام البته شاید هم راهی پیدا کردم که بزارم . هر وقت راه می ری همه رو هیجان زده میکنی انقدر قشنگ راه می ری . آخه جوجه ی من با این قد کوچیکت چه عجله ای داشتی برا راه رفتن قربون پیشرفتات برم .روز اول دقیقا10 ماهگیت چند قدم راه رفتی و به همین ترتیب روزای دیگه بیشتر و بیشتر شد . روز اول از بغل من تو بغل بابا جون می رفتی شاید یک متر کمتر بعد یکم یکم بیشترش کردیم . حالا از اول حال تا پیش اتاقا میری . خلاصه اینکه فکر کنم کار مامان 10 برابر شده اگه تا  حالا ماهانه میومدم برات بنویسم حالا دیگه نمی دونم چی میشه امیدم ناراحت.

خاطره ی بی تصویر لطفی نداره آخ

فقط بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس هزار تا بوووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ღمامان على اكبرღ
14 آبان 92 2:53
سلام عزیزم
دندونای نازت مبارکت باشن
خانم طلا راه رفتنت مبارک ماشالله به این دختر زرنگ آفرین


ممنون خاله جون . نمی دونم چه عجله ای داشتم برا راه رفتن .
فرزانه مامان علی اکبر
14 آبان 92 15:57
10‏ ماهگی هدیه جونم و قدم برداشتنش مبارکه ه ه ه ه؛ انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی عزیزم؛ خاله جون ما هم آپ شدیم


ممنون خاله جون . ایشاله راه رفتن علی اکبر خان . حتما سر میزنم . ممنون
توت فرنگی(مامان علیرضا)
16 آبان 92 16:39
سلام عزیزم
ده ماهگیت مبارک باشه خاله
ممنون سر زدی عزیزم
خوشحالم کردی نظر دادی



ممنون خاله جون .
خواهش میکنم عزیزم . وظیفه بود .