هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

هدیه ی مامان و بابا

1 سالگی دخترم

1392/10/5 10:37
نویسنده : مامان هدیه
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی !

 

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی !

 

نازنینم ! زیباترینم ! حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم .

 

باورم نمیشود که خالق آسمانها یکی از فرشته های خود را در دستان من سپرده . نمی دانم چگونه باید شکرگذار خدا باشم . 

هدیه ی خدا یکسال از با هم بودنمان گذشت . چقدر زود روزگار می گذرد انگار همین دیروز بود که تو با پاهای کوچکت پا به این دنیای بزرگ نهادی و روزگار ما را دگرگون ساختی . با خندهایت شادمانمان  می کنی و با گریه هایت بی قرار . با کلامی که از دهانت در می آید می خواهیم دنیا را از آن خود کنیم و با قدمهای کوچکی که برمیداری می خواهیم زمین را بوسه بارن کنیم . من و پدرت عاشقانه بعد از خدایی که تو را آفریده می پرستیمت  . عزیزترینم تولدت مبارک.

 

 

هدیه خانم تا این لحظه ، 1 سال و 0 روز و 0ساعت و 30 دقیقه و 20 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
5 دی 92 12:23
سلام عزیزم شما عکس بفرست حالت نشسته یا ایستاده بقیش با من
مامان هدیه
پاسخ
چشششششششششششششم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
5 دی 92 12:24
به به اینجا تولد داریم تولدش مبارک باشه انشالله پ انشالله سالیان سال زیر سایه پدر و مادر زندگی کنه خوشبخت و عاقبت بخیر بشه سلامت و شاد باشه
مامان هدیه
پاسخ
ممنون خاله جون ممون با دعاهای شما
مامان آینده
5 دی 92 13:52
سلام. تولد دختر نازتون مبارک. انشالله 120 ساله بشه. با هم دوست بشیم؟ مامان آینده
مامان هدیه
پاسخ
سلام ممنون عزیزم درخدمتیم خوشحالم از آشناییتون
گل من
5 دی 92 18:12
سلام سمیه جون. امیدوارم خوب باشین . تولد عروسک دوست داشتنیت رو بهت تبریک می گم و براش بهترین آرزوهارو زیر سایه پر مهر شما دارم. خوشحال شدم که اینجا عکسای قشنگشو دیدم. به امید دیدار زینب مامان پارسا
مامان هدیه
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون که سر زدی و ممنون از دعای قشنگت . پارسای عزیزواز طرف من ببوس . با افتخار تمام لینک شدید
ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 13:17
سلام عزیزم تولد هدیه خانم مبارک باشه تولد مبارک خاله جون ان شاالله 120 ساله شی عزیزم ان شااله همیشه شادو سلامت کنار هم زندگی کنید
مامان هدیه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون گلم میسی خاله جون لطف دارید .
مامان آینده
7 دی 92 22:30
ممنونم از حضورتون. منم ببا کمال افتخار لینکتون کردم. مامان آینده
مامان هدیه
پاسخ
خواهش دارم عزیزم . مفتخریم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 دی 92 15:46
عزیزززززززززززززممممممممممممممممممممممم تولدت مباررررررکــــــــــــــــــــ زندگیییییییییییییییییییییی انشاالله تولد 120 سالگیت عزیز خاله مامانی به جای من محکم بغلش کن بچلونششششش سیر ببوسششششش
مامان هدیه
پاسخ
ممنون خاله جونم خاله جون نه تروخدا . مامانم از صبح تا شب همین کارشه دیگه آب شدم از بس مامانم می بوسم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 دی 92 15:47
تولد یلدا رو ایشالا آخر هفته میگیرم شما هم دعوتیـــــــــــــــــن[پاسخیِِِِِِ} مبارک ایشاله ممنون گلم . منم این جمعه خواستم بگیرم ولی کنسل شد
مامان ثنا
10 دی 92 1:38
هدیه جونم تولدت مبارک عزیز دلم. ایشالله تو وثنا سال های سال دوستای خوبی برای هم باشید
مامان هدیه
پاسخ
ممنون خاله جونم انشاله
لولو
13 دی 92 19:05
سلام قربونش بشم فداش بشم خدا نهلام خدا کشام مارت نمیرا بمونه برات مطلب بنویسه تولدت مبارکبابا ایول به این همه وقت اضافه که اینقدر مطلب مینویسی خسته نباشی ما که مطالب رو خوندیم گیج شدیم خسته نباشی .
مامان هدیه
پاسخ
ممنون از دعاتون آقای لولو . این وقتی که ما می زاریم برا نی نیامون و براشون می نویسیم اضافه نیست از خوابمون می زنیم فقط به خاطر عشق و علاقه ای که بهشون داریم و با اینکار بهشون ثابت می کنیم که چقدر عاشقشون هستیم و تک تک روزهایی رو که باهاشون گذروندیم و دوست داریم و همیشه تو دلمون خاطره می مونن . قابل توجه بی احساسا
مامان هستی
13 دی 92 21:54
سلام عزیزدلم تولدت مبارک ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 کمه همیشه زنده باشی
مامان هدیه
پاسخ
سلام خاله جونی میسی . ایشاله تولد هستی جون راستی خاله جون کجایید دلمون براتون تنگ شده . هستی رو از طرف ما ببوسید