هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هدیه ی مامان و بابا

کوتاه کردن موهای هدیه گلی برای سومین بار

1392/5/8 13:36
نویسنده : مامان هدیه
513 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونی برای سومین بار موهاتو کوتاه کردم . قربون رشد موهات برم .البته اینار توسط آرایشگر خصوصی در خانهلبخند همسایه ی طبقه سوم آرایشگاه داره و منم ازش خواهش کردم که بیاد و موهاتو کوتاه  کنه ترسیدم دوباره خودم کوتاهشون کنم و خرابشون کنم . بنده خدا اونم اومد و هر چی اصرارش کردم هیچی نگرفت گفت چون که دوسش دارم اصلا هیچی نمی گیرم دستش درد نکنه . خیلی خوب شدن خدا خیرش بده سبک شدن موهات . قربونت بشم که انقدر تو دل همه جا وا میکینی دلبر مامان و انقدر دخمل خوبی بودی تا کوتاهشون کرد .

اینم چند تا عکس از حین کوتاهی و بعد از کوتاهی 

 

بعد از عملنیشخندنیشخند

هدیه و دوستش مهربان خانم . همسایه طبقه 2

اینجا هم افطار دعوت بودیم خونه ی عموی بابا جون ختم قران داشتن . از اونجایی که تمام لباسات رنگی بودن چون شب 21 ماه رمضان و شهادت امام علی بود تو کمدو نگاه کردم این لباسو کردم تنت دیدم اندازته . اینو عزیز زحمت کشیده بود از مکه برات آورده بود خیلی بهت میومد و همه عاشق خودتو لباست شدن نفس مامان . تازه من نمی دونستم که بابا جون ازت عکس گرفته وقتی دیدمشون خیلی خوشحال شدم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیررضا
8 مرداد 92 15:46
سلام عزیزم چه خوشگل شدی.


ممنون چشات قشنگ میبینه زندایی جووووووووووووووون
مامان ثنا
8 مرداد 92 23:49
به به . چه عجب مامان هدیه گلی بالاخره آپدیت کردی. ما که حسابی دلمون برا خمیر تنگشده بود. با دیذن عکساش حظی بردیم. یه بوس سفت از لپاش ببر جیجلمو 7 ماهگیت هم مبارک عزیز خاله. ایشالله که 120 سال زیر سایه مامان و بابا باشی


چه کنیم دیگه از بس من فضول شدم و نمی زارم مامانم بشینه پای لب تاب . تازه نمی دونم زرنگی کرده من نفهمیدم کی اینا رو نوشته
مامان علی اکبر
9 مرداد 92 6:09
عزیز دلم ماشاالله خوشکل بودی خوشکلتر شدی....
لباسات هم مبارکت باشن خیلی ناز میشی باشون ماشاالله....


مر30 خاله جون . نظره لطفته
زهرا (مامان طه )
13 مرداد 92 8:55
ای جانم چه خوشمل شدی

گلم به وبلاگ منم بیا


ممنون خاله جون . من هر کاری می کنم نمی تونم وارد وبتون بشم . منتظر آدرس درستم . ممنون که به هدیه گلی سر زدید
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
26 مرداد 92 16:05
عزیززززززززززززززززم چه آروممونده تا موهاش رو کوتاه کنید
بووس واسه دخملیه ناناز و آرووووم


مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 شهریور 92 1:25
مامانی من خواستم موهای یلدا رو کوتاه کنم زدم گوشش رو زخم کردم
یه اعصابی ازم خورد شد که نگو


عزیزم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ناراحت. بمیرم الهی . اره یه خورده سخته من اون دوبار که ردم با دردسر بود و برا همین گفتم باید کارو به کاردان سپرد . حالا خوب شده ؟؟گریه