هدیه خانمهدیه خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

هدیه ی مامان و بابا

شروع محرم و 10 ماهو 13 روزگی هدیه

1392/8/17 23:39
نویسنده : مامان هدیه
259 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام .امسال خیلی انتظار ماه محرمو می کشیدم و عجیب دوست داشتم زودتر از راه برسه شاید به خاطر وجود تو بوده . پارسال همین موقع ها شما تو شکمم بودی و من هر شب مراسم مسجد رو می رفتم و امسال هم اگر خدا قبول کنه و شما بزارید هر شب رفتم نمی دونم شبای دیگه میشه برم یا نه . امروز هم که جمعه بود و مراسم تعزیه ی علی اصغر . طبق معمول هر روز صبح که ساعت 8 بیدار میشی حالا هم بیدار شدی و تا آماده شدیم تقریبا ساعت یه ربع به 9 از خونه خارج شدیم . هیئت ثارا.. رفتیم هر سال اونجا میرم خیلی مراسماش عالین و خیلی خوب بود و شما هم فقط یکم اذیت کردی اونم فقط به خاطر خوابت بود که خداروشکر خوابت برد و یکم خوابیدی .خلاصه اینکه اونجا خیلی نی نی بود و برای همه ی اونایی که نی نی می خواستن کلی دعا کردم . اونجا یکی از دوستامو دیدم که بچه دار نمیشه کلی براش و البته برا همه ی اونایی که نی نی می خواستن دعا کردیم ایشاله سال دیگه با نی نی برن منم گفتمش که لباسا رو به نیت اینکه سال دیگه نی نیو بیاری تو مراسم بهت میدم ایشاله اون ، خاله سارا و خیلی های دیگه که نی نی می خوان خدا یه نی نی خوب بده  .اللللللللللللللللللللللللللللللللهی آمین .

قربون مظلومیت علی اصغر بشم وقتی آدم میشنوه که چه به سرش اومده می خواد دیونه بشه اونجا با متنی که خونده شد شما رو به علی اصغر سپردیم ایشاله خدا و همه انبیا از همه ی نی نیا محافظت کنن . مامان من به زبون نی نیا برات نوشتم تا بتونی بهتر متوجه بشی زندگیم .

اینجا هم چند تا عکس با لباسای بلا تشبیه علی اصغر ازت گرفتم که برات می زارم و هر وقت می کردمشون تنت می رفتی تو آینه و خودتو می بوسیدی دورت بگردم عروسکم .

قربونتون بشم که شما نینیا هم محبتشون  رو درک می کنید تویی که اصلا از لباس پوشیدن و روسری زدن به سرن بدت میومد کل مراسم تو سرت بود و مشکلی باهاش نداشتی خودم تعجب کرده بودم .

این هم همراهامون در این روز

ثنا خانم

محمدصدرا پسر دختر خاله ی مامان

و اینجا هم که شما خوابت برد قربون مظلومیتت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ارلا
17 آبان 92 23:40
ای جونم خدا نگهش داره بی بی فاطمه نگه دارش باشه


ممنون عزیزم لطف داری ممنون که سر زدی .
مامان اریا
18 آبان 92 0:06
چقدر توی این لباسها زیبا شدی جیگر امیدوارم زیر سایه پدرو مادرت بزرگ بشی




ممنون خاله جونم . چشمات زیبا می بینن.بوووووووووووووس


توت فرنگی(مامان علیرضا)
21 آبان 92 13:41
سلام خیلی نازن عکساش انشالله خدا نگهدارش باشه خانم عکسش رو برام ایمیل کن کلیپ می خوام بسازم نظر لطفته عزیزم من هرچی برا خودم جالب باشه برای دوستان خوبم هم می زارم التماس دعا[گل سلام ممنون چشم یه بار اقدام کردم نشد محتاجیم به دعا
ღمامان على اكبرღ
22 آبان 92 16:21
امشبی را که حسین در حرمش مهمان است صبح فردا بدنش زیر سم اسبان است مکن ای صبح طلوع...مکن ای صبح طلوع.... التماس دعا
خاله عاطی
26 آبان 92 8:31
سلام جیگرمممممم چقدر خوشگل شدی با این لباسا الهی دورت بگردم دلم واست خیلی تنگ شده
مامان هدیه
پاسخ
مر30 خاله جون منم دلم برات تنگ شده . هزار تا بوووووس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
27 آبان 92 16:36
سلااااااااممم ما اومدیممممم قربون دخملی تو این لباسا چقدر نازه ایشالا علی اصغر پشت و پناهت باشه گلم والا مامانی شرمنده اصلا وقت ندارم بیام نت تا فرصت کوچیکی پیش میاد میام آپ میکنم تا چیزی فراموشم نشه دل ما نیز برای شما تنگولیده بود
مامان هدیه
پاسخ
سلام. خوشومدی خاله جون . ممنون انشاله . دشمنت شرمنده دلمون براتئن تنگ شده بود . هزار تا بوس
مامان هستی
28 آبان 92 15:21
سلام خاله جونم قربونت برم چقدر ناز شدی عزیزم حیف نشد توی حسینیه همدیگه رو ببینیم ایشالا همیشه سالم باشی هدیه گلی جون
مامان هدیه
پاسخ
سلام خاله جون . ممنون . اره اگه میدونستم بودید هر طوری بود پیداتون میکردم . ممنون با دعاهای شماهستی رو از طرف ماببوس
ღمامان على اكبرღ
24 آذر 92 16:59
سلام مامان جونی چرا نیستید؟؟؟؟؟؟
مامان هدیه
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون که سر زدی . اصلا این مدت خیلی درگیر هدیه بودم ایشاله مطلبو می زارم می بینی .
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 آذر 92 19:26
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا